قوانین و مقررات


توجه داشته باشید کلیه اصول و رویه‏‌های فروشگاه اینترنتی نورپردازان منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. در صورتی که در قوانین مندرج، رویه‏‌ها و خدمات فروشگاه اینترنتی نورپردازان تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق می‏‌کنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.

فروشگاه اینترنتی نورپردازان تمام سعی و تلاش خود را می کند تا محصولی که به دست مشتری می رسد کاملا سالم و مطابق با توضیحات ، مشخصات فنی و عکس های داخل سایت باشد .
تمامی محصولات برای اطمینان از سالم بودن قبل ارسال از بخش کنترل کیفیتی عبور می کنند و سپس ارسال می شوند.

اشکال و یا ایراد فنی باید حداکثر تا 24 ساعت پس از دریافت کالا، به فروشگاه اطلاع داده شود.

عدم کارکرد درست محصولات : کارشناسان فروشگاه نورپردازان ایرادهای اعلام شده توسط مشتری را بررسی و کنترل می‌‏کنند. در صورت تایید ایراد و آسیب فیزیکی توسط کارشناسان فروشگاه ، کالا تعویض خواهد شد و مشتری میتواند کالای خود را با مدل دیگر جایگزین کند. لازم به ذکر است که تعویض کالا منوط و مشروط به موجود بودن کالا در انبار فروشگاه است.


کالای دست دوم پس گرفته نمی شود ، کالاهای آکبند (شامل سلفون ، وکیوم و ... ) شامل این گزینه نمی شوند ، مگر اینکه از حالت آکبند خارج نشده باشند .


کالای بدون سلفون مثل بعضی از مدل های باتری پس گرفته نمی شوند ، چرا که از کنترل کیفی کارخانه گذشته اند و ممکن است توسط کاربر با استفاده نادرست مثل اتصال کوتاه ، جریان کشی بالا تحت بار و ... آسیب دیده باشد .

  تغییرات ، تعمیرات یا دستکاری صورت گرفته در هر بخشی از دستگاهی که ایرا دارد اعم از الکتریکی یا فیزیکی شامل تعویض کالا نمی شود.

کالا را چگونه ارسال کنیم؟

لطفاً قبل از هر اقدامی با ما در ارتباط باشید و از ارسال کالا بدون هماهنگی جدا خودداری کنید.


برای ارسال، باید کالا در جعبه یا کارتن اصلی خود به ‏خوبی بسته‌ بندی شود و لوازم جانبی و همه اقلام همراه مانند کابل شارژ ، باتری، دفترچه راهنما به همراه کالای اصلی با بسته مناسب ارسال شود.

هزینه بازگشت کالا به عهده چه کسی هست ؟

هزینه بازگشت کالا با توجه به سیستم ارسال متفاوت است . در مواردی خاص به تشخیص فروشگاه ممکن است کل هزینه بازگشت توسط فروشگاه پرداخت شود.

درخواست مرجوع کردن کالا در گروه اصلاح موی سر و صورت با دلیل "انصراف از خرید" تنها در صورتی قابل تایید است که کالا در شرایط اولیه باشد پلمپ کالا باز نشده باشد.

پیام در واتساپ